Mina auktioner på Tradera

onsdag 30 oktober 2013

Bok journal del 2

Hejsan, hejsan, onsdag och min bloggar dag. Yeah!! Hoppas att allt är väl med er efter stormen Simones hälsning. Här i vårt lilla torp har vi klarat oss bra. Själv har jag jobbat med gott samvete i mitt scrap rum att färdigställa mitt bok journal album. Måste säga att det blev riktigt fint. Men i min iver eller glädje över de vackra papper från Graphic 45 så..
 
 
 
kan det ha blivit "för" mycket av det goda? Det blev i alla fall många sidor och tjocka sidor.
 
 
Jag kan inte visa alla sidor här. Men några. Här har jag fortsatt att använda papper från Graphic 45s "Steampunk Spells" kollektion.
 
 
En annan sidan. Tags är också från samma kollektion.
 
 
 
Här har jag använt papper från "Secret Garden" och "French Country". Båda kollektioner är från Graphic 45.
 

Så ser framsidan ut. Jag har gjort en liten minibok här. Det syns kanske inte på bild. Men den lilla boken är 5,2x4.2 stor. Inte alls svårt att göra när jag väl förstått..
 
 
 
 
En bild på bokryggen. Här har jag använt en tag med texten "En good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving" Lao Tzu. Kom inte ihåg var jag har köpt klistermärker från. Det var allt jag har att visa idag. Jag kommer att ta med det här albumet till Scrapträff den 9/11. Ni som kommer dit kan kolla mer på det och ställa ev. frågor. Hoppas att vi ses snart:) Ha det gott.
 
Kram
Christine
 
Material: Graphic 45- "Steampunk Spell", "Secret Garden", "French Country", "Oldy Curiosity"
Dekoration: Charms, band, brads

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar