Mina auktioner på Tradera

måndag 2 september 2013

PAPPER & STÄMPLAR FRÅN KAISERCRAFT!

Hej!

Hoppas att ni har det bra i höstvädret. Detta är min bästa årstid!! SVAMPAR! Jag är helt tokig i svampplockning! Så om ni kunder undrar varför ni inte hör ifrån mig så är det för att jag har fastnat i svampskogen :)

Christines svampkorg skulle passa mig riktigt bra. Som med allt roligt i livet så kan man inte hålla på för länge, för nu börjar även en hektiskt säsong hos ScrapMagic. Nyheter, massor med nyheter är på väg in med julpapper, julstämplar, juldekorationer och mycket annat.

Har nu fått första försändelsen med Kaisercrafts fina papper och superunderbara stämplar. Det är inget jultema men allt kan ju inte handla om jul. Här får ni se vad som kom in och det mesta finns att köpa på webshopen eller Tradera.



Ena blocket i 20x20 är från Graphic 45 höstens allra senaste Steampunk Spells. Jag själv älskar steampunk tema, gör ni det också då är detta papper ett måste. Den säljer jag hela blocket med hela 48 st papper, 12 olika mönster och 2 av varje.


Sedan är det 3 olika pappers serier från Kaisercraft Cents, Needle and Thread samt Blac&White Timeless. Häilga papper i 16,5x16,5 cm med olika tema, säljer hela serien på 18 st papper. Papper säljs endast på Tradera.

Stämplarna och trädekorationerna finns allt på webshopen och en hel del på Tradera. Jag har även 30x30 papper men de kan man bara köpa på kursen.

Om ni undrar varför jag inte säljer allt på webshopen och Tradera, är för att dels beror det på vikten t.ex. 30x30 papper tycker många kunder att frakten är dyrt och sedan hinner jag inte riktigt med lägga upp allt.
 

Jag har blivit tvungen att gå upp till heltid i år och jag kommer bara kunna skicka 1-2 gånger i veckan. Det är för att jag inte ska stressa för mycket.

Jag har lovat att visa upp lite av mina sommarscrap projekt. Idag kommer en till, det blev en bok som är inspirerad av Christine som gjorde ett när hon var här sist.

 Bokens titels blev Glada tankar, tänkte att lägga in bilder och texter som jag blir glad av. Tyvärr gjorde jag lite nybörjare misstag. Satte in innepapperna lite för långt in och därför kan man inte öppna det helt. Gör inte som jag!
 Jag har vikt ihop ett A4 papper och har sedan stansat ut hörnen, använde en stor spellbinder till att stansa med. Sedan klistrar man ihop baksidan med nästa ihopvikta pappers framsida. Jag gjorde bara 4 st ihopvikta A4, samt en framsida och en baksida.

Denna stämpel är från Vilda stamps, de små fötterna är en lite punch som jag köpte för många år sen. Här gjorde jag något som Christine lärde mig. Jag stansade ut med spellbinders Scalloped squares först på det pappret som skulle stämplas och sedan på ett overhead papper. Först stämplade jag och sedan fäste overhead pappret med dubbelhäftande tejp så det blev lite glans och skydd.

Det blev väldigt mycket denna gången.

OBS!! Datum för scrapträffar i höst finns på höger sidan längst upp på bloggen.


Hur sätter man ihop boken?? Ja, det får ni reda på nästa gång vi träffs här.

Har det gott!
Kram
Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar