Mina auktioner på Tradera

torsdag 12 september 2013

Giftbag x 3

Hej! Jag har försökt att blogga igår men det gick inte som jag ville. Idag försöker jag på ett annat sätt och hoppas att det fungera. Av någon anledning kunde jag inte skifta rad- Därför ser det lite tätt ut. Hoppas att ni har överseende med det. För en månad sedan fick min man och jag var sin oväntad present från vår yngsta dotter. Jag fick bla en kakmix och jag sparade förpackningen. Här ser ni att jag har dragit isär det och använt det som mall.


Så här ser det ut när jag satt ihop det sedan med ett av de vackra papper ni kan hitta hos Sölvi. Jag har faktiskt valt ett vanlig mönsterpapper och inte ett "julpapper". I den här kan man lägga i julgodis eller smycke eller smink (läppstift & läppgloss t ex). Som kortmakare skulle jag bli jätte glad att hitta dekorationer som jag kan använda i en sån giftbag. Jag har använt karborrband att stänga locket. Den söta lilla jul chipbord finns att köpa på Sölvis selloshop. De andra bliderna är från Graphic 45s "A place in Time".
Det var så roligt och lätt att göra dessa giftbags så jag gjorde en till. Här är en i höst tema.
Baksidan. Här har jag använt papper från Graphic 45s "French country"

Här gjorde jag en som en tackgåva och bordsplacering på t ex bröllop eller födelsedagskalas eller bara för att man vill göra det lite extra roligt på en middag. Det var lite idéer från mig den här veckan. Hoppas att bloggen fungera som vanligt igen nästa vecka.De flesta maetrial jag använt här finns att köpa hos Scrap Magic.
Kram
Christine

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina! Detta kommer jag att testa! Vad var det för sorts kakmix som kom i så fint paket?

    SvaraRadera
  2. Tack Malin. Roligt att du tycker om idén. O, jag kom inte ihåg vilken sort kakmix det var. Det var ett litet paket. Visst blev det fina present av dessa vackra papper. Have fun och Kramisar Christine

    SvaraRadera