Mina auktioner på Tradera

onsdag 4 september 2013

En present påsa

Hej på er! Vilken vacker sensommar onsdag:) Idag tänker jag göra ett kort inlägg.
 
 
 
Jag har klädd en brun papperspåsa. Gjorde det här när jag kom hem från semester. Tänkte att många av oss fick kanske hjälp med att vattna blommor, kolla på post under semester tiden. Man brukar ju tacka hjälpsamheten med en blomma eller ...
 
 
 
 
så kan man göra en lite mer personligt present påsa. Man kan lägga i något söt eller varför inte svamp man har själv plockat? Det var lite idé från mig och ni har väl inte missat allt "godis" Sölvi har fått hem? Rullar bara lite neråt så får ni se.
 
Kram
Christine
 
 
Material:
Brunpapperspåsa
Mönsterpapper - Scrap magic
Stämpel - Magnolia, textstämpel - privat
Tag - Graphic 45 "Secret Garden"
Stans - Fjäril från Nellie S
Dekorationer - Kaffe servett, glitterlim, blommor och små knappar
Färgläggning - Promarker och Faber Castell pennor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar