Mina auktioner på Tradera

tisdag 6 november 2012

Till Farsdag

Hej! Farsdag närmar sig med rasande fart så jag tänkte visa ett förslag till Farsdag.
 
 
 
 
Ett handstämplat ljus och en dekorerad tändsticksask.
 
 
 
 
Visserligen har jag använt en stämpel med en golf spelande man. Men jag tänkte att det kan sympolisera att man ta en ny sväng i livet. Ett bra träff och bollen flyger långt.....
 
 
 
 
 
Jag valde den här texten "it´s the little things that make life Big". Det närmar sig jul och de flesta av oss börjar väl planera för julklappar och julmat....Själv kom jag på ett kinesisk ordspråk som betyder ungerfär så här. Man skickar en svanfjäder som present flera tusen mil ifrån. Presenten väger lätt men vänskapet och tanken som finns i den väger mycket tyngre. Min tanken är att en gåva måste inte vara dyrt. Det är tanken och omsorgen bakom som väger/betyder mer.
 
Hoppas att ni blir inspirerad.
 
Kram
Christine
 
Material: Stämplarna är från Vilda Stamps.
Kantstans från MS
Papper, glitterlim  och charms på tändsticksask är från Scrap Magic.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar