Mina auktioner på Tradera

söndag 11 november 2012

Gammaldags bröllopskort

God söndag! Farsdag idag och vi har alla barn och deras resp. hemma. Mellan mat och fika passar jag på att göra ett inlägg här. Förutom farsdags firande håller jag på att göra julkort. Här om dag tröttnade jag lite på jul tema och gjorde ett bröllopskort istället.



Så här ser det ut. Tyvärr blev kortet lite suddigt men hoppas att ni kan se ganska bra ändå.
En vintage bild på ett par. Jag hade ingen text på framsidan. För när man tittar på bilden kunde det lika gärna vara ett par som har förlovat sig. Eller ett par som firande sitt bröllopsdag.... 




Inne i kortet har jag valt text stämpel från Vilda Stamps.




Baksidan hade jag mitt eget stämpel och så peel off klistermärket. Lite söt tycker jag.
Efter det här "utsvänget" fortsatte jag med julkorts tillverkning. Kom tillbaka nästa vecka så får ni se lite av min "skörd" av julkort.

Önskar er en härlig vecka som kommer.

Kram
Christine

Material: Vintage bild (Pion Design & Graphic 45)
Charms
Stämpel Scrap Magic & textstämpel Vilda Stamps
Peel off märket hjärtar och hörn
All material kan ni hitta hos Scrap Magic


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar