Mina auktioner på Tradera

onsdag 28 november 2012

Ljus i mörkret

God onsdags morgon! Här är det Christine som "calling". Det blir ett kort inlägg idag med. Min egen lilla "tomtmor verkstad" väntar....
 
Jag älskar att scrappa och är lite av en "periodare". Gör mest kort men ser jag en ny kort vikning på något blogg sidan så måste jag prova det...Gissar vad jag är inne på just nu? Att stämpla på ljus!
Gjorde en liten "undersökning" på FB bland mina vänner. Färg el inte färg när man stämplar på ljus? Svaret ser du här nedan.
 
 
 
 
 
Färg, färg. Stämplar jag har använt är alla från Vilda Stamps. Love them!
 
 
 



Här har jag använt stämplar från Reprint, Magnolia och Fizzy Moon (?). Alla stämplar är köpt från Scrap Magic. Love them too!
 
Älskar att tända ljus när det är mörkt så tidigt. En tanke dök upp i dessa tider när stress faktor är hög hos de flesta av oss. Jobb, städning, julklapps jakt, julmatsstök......julkortstillverkning ska hinns med....Glöm då inte att julen handlar djupast att Ett Ljus kom till världen för att lysa upp, ge värme och driver bort allt mörkret. Vågar stanna upp, ta en paus och var vänlig mot dig själv och din omgivning.
 
Det var allt för idag. Nästa onsdag har jag något annat att visa. Om ni vill så "ses" vi då.
Var rädda om er!
 
Kram
Christine

2 kommentarer:

  1. Hej ! Hur gör man när man stämplar på blockljus? hur blir det färg?

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Du kan fösöka söka på youtube scrapbooking och stämplar på blockljus. Annars kan du kolla in på www.stampartic.blogspot.com. Sök på deras arktiv från dec. 2011.

    Lycka till! Hittar du inte kan du återkomma så får vi se vad vi kan göra.

    Christine

    SvaraRadera