Mina auktioner på Tradera

onsdag 21 november 2012

Från julverkstad

Hejsan, hejsan alla glada scrapare! Idag ska jag visa mer från min egen "julverkstad".
 
 



Ett julkort och två tändsticksaskar. Alla med bilder från Inkido. På julkortet har jag även använt ett stämpel från Hänglar & Stänglar. Det är den lilla säcken. Enkla att göra och fina att ge bort. Ett kort inlägg idag. Nästa vecka ska jag visa något annat. Jag har haft så roligt i min lilla scraphörn....
På lördag ska jag till en god vän och scrapa med andra likasinnade, kreativa personer. Det ska bli jätte kul. Ha så gott och scrapa lugnt!
 
 
Kram
Christine
 
 
Material: Vintage bilder från Inkido,
Stämpel från Hänglar & Stänglar, God Jul stämpel från Magnolia (biljetten)
Magic mach, peel off märker.
Mönster papper & cardstock.
Allt material är från Scrap Magic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar