Mina auktioner på Tradera

onsdag 12 september 2012

Välkommen hem!

Är det inte härligt att få höra "Välkommen hem" när man har varit ute o rest? Borta bra men hemma bäst sägs det. Något sånt hade jag nog i tankarna när jag gjorde kortet jag visar här idag.
 
 
 
 
Framsidan tänkte jag hallen i ett hem. Man kom hem efter en kort/lång resa. Bodde i en annan stad och kom hem.... Så mötte man med ett "välkommen Hem". Vilken skön känsla...Eller hur?
 
 
 



Inne i kortet har jag använt texten "For where your Treasure is, there will your Heart be also."
Mitt hem, min familj finns alltid i mitt hjärta och då längtar alltid tillbaka dit oavsett vart i världen man reser. Jag tycker själv av någon anledning mycket om kortet. Hoppas att ni bli inspirerad på ett eller annat sätt.
 
 
Ha det gott och vi "ses" nästa onsdag.
 
Kram
Christine
 
Material: Hörnstämplar, kläder i hallen, resväska, den engelska texten - Vilda stamps
 Mönster papper, fjärilar, halvpärlor
Allt material jag använt på kortet hittar ni hos Scrap Magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar