Mina auktioner på Tradera

onsdag 19 september 2012

Årets första...

JULKORT! God onsdagsmorgon! Japp, japp. Jag gjorde det i år. Varje år säger jag att i år ska jag börja med julkort redan i augusti...Det slutar alltid med panik i december.. Men inte i år!!!! Så..



Ta ta..här har ni årets första julkort. Det kallas kuvertvikning tror jag. Såg det i den norska scrapbooking tidning Ett Trykk. Järnek på hörnet är QK dies. Blommor utstansad med punchar från NS. Spelbinder, peel off snöflingor, söta nalle är chipboards som jag har satt dit med 3D kuddar.




Inne i kuvertet hittar man det här kortet där man kan skriva en hälsning. Tomteparet har jag färglagd med MCP teknik. 




Kuvert och kort.




Kort i kuvert! Känner mig ganska nöjd. Hoppas att ni fått lite inspiration. Missa inte Sölvis inlägg med  hennes fantastiska album. 

Det var allt för idag. Önskar er en fortsatt bra vecka.


Kram
Christine


Material: Spelbinder, Punchar från Nellie S, Dies från QK, Stämplar från Vilda Stamps, peel off klistermärker och halvpärlor. Mönsterpapper, cardstock. Allt material från Scrap Magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar