Mina auktioner på Tradera

måndag 24 september 2012

TILLBAKS FRÅN SCRAPMÄSSAN!

Hej!

Japp, nu är vi tillbaka från en helt underbar helg med en massa scrapsaker i väskan!!
DET VAR SUPERROLIGT!! Vilken fantastiskt mässa med massor med härliga material och superbra demostrationer. Jag rekommenderar verkligen om ni har möjlihet att åka. Nu har jag inte varit på så många scrapmässor men ett sånt ställe som Alexander Palace finns ju inte i Sverige och hela miljön gör ju sitt.

Sedan är jag kanske lite partiskt som Londonfantast men ändå engelsmännen/kvinnor är oerhört artiga och vänliga, allt sånt där gör så mycket för helheten. Jag är så nöjd med hela resan sedan hade jag världens bästa reskompis med mig och det gör resan ännu roligare, kram till dig Lena!

Tänker bara visa lite bilder idag, är lite trött efter resandet, har princip varit uppe hela natten och sedan ville gubben att jag skulle prima trappan, hårda pix. Men lite blogg orkar jag nog.

 Nästan alla montrar hade egna demostrationer på de egna scrapmaterial
 Många härliga stämplar, skapar enorma HAbegär!!
 Denna monter hade helt sjukt fina stämplar och de visade många färgningstekniker.
Sist vill jag visa lite inköp, köpte så underbara fina färger på band. Det är alltid lättare om man kan få se och känna på materialet, särskilt färger är svårt  och se på bilder. Det blev lite julfärger också. Tidningar, embossingfolder, stämplar förstås och de hade stor variation på masker och jag är lite inne på steampunk tema så det blev mycket sånt.

Har ni möjlighet och komma på scrapdagarna i oktober så får ni både höra och se mässupplevelsen.
Jag kommer att lägga in mer bilder och berätta mer, ville bara ladda ur mig lite idag.

Hör ni ha en skön vecka.

kram
Sölvi

2 kommentarer:

  1. Ååå, vad härliga bilder. Hade nog svimmat av allt...Men jag går på gym o tränar så nästa år ska jag med. Hi, hi....

    Hoppas du får återhämta dig lite. Sköt om dig.
    Kram
    Syster din

    SvaraRadera
  2. Det ser helt fantastisk ut! Vart var mässan någonstans och hur ofta är den? Jag är också en London-fantast, men jag har haft svårt att hitta bra scrap-affärer där. Den enda jag har hittat är Blades Rubber Stamps. Suverän affär för den som gillar stämplar, men de har lite av varje. Har du några bra tips?

    SvaraRadera