Mina auktioner på Tradera

måndag 17 september 2012

Ett inlägg från Sölvi

Hej på er alla!!

Hoppas att ni är friska och är scrapsugna, det är ialla fall jag, scrapsugen alltså. Tyvärr så har jag svårt och hitta tiden men när det blir lite lugnare i november och julen närmar sig då infaller scraphögtiden, julkort!!

Jag har redan fått in såååå otroligt fina julpapper, ja jag kan ju inte låta bli!! En hel del finns redan på min sida på tradera och det kommer in mera julsaker.

På fredag åker jag och min kompis Lena till London på scrapmässa och då blir det säkert ännu mera nyheter.

Men nu ska ni äntligen få se färdigt Johannas album.

 Här ser ni en vikning som jag hittade på youtube, har tyvärr glömt vad den heter. Kommer ni på träffen i oktober så får ni lära er hur man gör.
 Här är samma vikning med lite ändring, har klistrar ihop nedre delen och vikt ner framsidan. Hittade lite tags som jag köpte för flera år sen. Papper från bl.a. Love letters och Dreamcatcher från First Edition.
På sista 2 sidorna har jag använt 2 olika spellbinder och  papper från DCWV. Glitter alfabet i blått och rosa, tyvärr är rosa slut men blått och andra färger finns på webshopen och tradera.

Hoppas att ni fick lite inspiration och kika gärna in på webshopen och kolla på nyheterna. Där finns redan fina julstämplar från Reprint.

Tack Christine för alla fina inlägg, hon kommer att göra inlägg en gång i veckan.

Ska försöka göra ett inlägg innan London med lite nyheter.

Ha det gott.

Sölvi

1 kommentar: