Mina auktioner på Tradera

lördag 29 oktober 2011

Julkort från Maria.

God kväll!

Lägger upp ett julkort från Maria, hoppas att ni får lite julstämning.


Papper från Fizzy Moon´s årets julpapper Festive Fun och all dekoration från Scrapmagic.

Söta bilder som Maria har klippt från Festiv Fun papperna.

Har ett kort till från Maria som jag ska lägga upp början av nästa vecka. Jag längtar efter att själv få scrappa lite julkort, älskar denna tiden då scrapping är som bäst. Synd att en del av er bor så långt bort, det skulle vara så roligt och träffa er på scrapping här. Men några av er får jag träffa imorgon och då SKA jag komma ihåg kamran.

Nu ska jag krypa ner i tv soffan och mysa vid brasan. Önskar er alla en skön kväll! Glöm inte ställa klockan, bakåt eller?

Sölvi

2 kommentarer:

  1. Tack för igår Sölvi!!

    Roligt med scrapträffar! Längtar redan till nästa..

    Marias julkort är jättefint,med många söta detaljer!!

    kram marie

    SvaraRadera