Mina auktioner på Tradera

måndag 24 oktober 2011

Magnolia tidning har kommit!

Hejsan!

Det blev ett inlägg redan idag men jag har fått hem idag nya papper och Magnolia tidningen - Sweet christmas dreams och då måste jag ju tala om det för mina läsare. Tidningen och mycket annat kommer finnas i butiken denna torsdag. En del kommer ni redan hitta på tradera imorgon, hoppas jag.

Längst upp ser ni nya papper i 30x30 helt nya utgåvor från first Edition - Isabelle, den finns i både 30x30 och 15x15, helt enkelt underbart vackra, några med glitter och dubbelsidigt!
Likaså First Editions julpapper  Festive Treats i 2 storlekar. Sedan har de även gett ut i höstkollektionen - New leaf, den finns i 15x15.
Har tagit hem megastora punch med scalloped tags i rektangel och oval. Samt ännu mer juliga tillbehör som pell-offs och vintage bilder.

Nya härliga mini Magnoliastämplar med Angel Tilda, Snowy Hug och Tilda in winter night.
Sedan en härlig stor stämpel med Tilda with Snowheart. I affären hittar ni fler julstämplar från Magnolia.

Påminnelse att nu på söndag är det scrapträff, det är redan halvfullt så passa på och anmäla er!!
Hoppas vi ses på söndag!

God natt!

Önskar
Sölvi

2 kommentarer:

  1. Hej Sölvi!!

    Så mycket fint det kommit till butiken!!

    Måste skynda dit,vill ha magnoliatidningen och den stora magnoliastämpeln !!( tilda söm håller i en hjärtformad snöboll )

    Om det finns plats för mej på söndag så vill jag anmäla mej.Hoppas hoppas..

    Är det öppet i butiken på söndag?

    kram Marie

    SvaraRadera