Mina auktioner på Tradera

söndag 23 oktober 2011

Årets första..

Idag tänker jag visa årets första julkort som jag gjort för kanske en vecka sedan? Svenska scrapbooking firade sin födelsedag o hade en CC. Jag hade tänkt vara med men något annat kom i vägen. Skrev i alla fall av några kortskisser o här är ett kort inspirerad av en av skisserna.



Här är min tolkning av skissen.


Inne i kortet ser det så här ut. De fina peel off  o textstämpel hittar ni hos Sölvi. Vad ska ni göra idag i det här fina vädret? Ut o ta långa promenad kanske? Själv ska jag hem till en kompis o vi ska göra julkort, julkort o mer julkort. Ha det kort o vi "ses" här snart igen.

Kram
Christine

2 kommentarer:

  1. Man ser att du följt skissen.
    Snyggt julkort
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt kort. Men det jag reflekterade över var den underbara stämpeln inne i kortet. Har aldrig sett en sådan innan. Fattar inte var ni får tag i allt. :)

    SvaraRadera