Mina auktioner på Tradera

torsdag 6 oktober 2011

Sjörövar kort

Hej! Nu är det min tur att göra ett inlägg. Förra veckan kom den senaste av Parites of Carribien film ut. Som en trogen fan av Johnny Depp inhandlade jag filmen. Gissa vad som blev tema för mina kort?
Japp, pirater så  klart. Minns ni de söta piratstämplar från Magnolia? Jag älskar dessa sötnosar.


Först ut med den här söte pirate.
Färglagd med promaker o Faber Castell pennor (oljebaserad). Blå bakgrundspapper är från Inkido o papper med pirater är köpt från Panduro. Piratflaggan är gjort av samma papper fast jag använt den andra sidan. Flaggstång har jag gjort av en grillpinne. Charms från Scrap Magic. 



Inne i kortet har jag använt ett annat papper ur Maja Designs serie "Skärgårdsliv". Sjöröva karta är klippt från ett annat "pirat papper" ävendet köpt från Panduro. Snäckor är stämplar från Magnolia.
Hoppas att ni fick lite inspiration. Fler pirat kort är på gång.
Önskar er alla en fortsatt bra vecka.

Kram
Christine

1 kommentar:

  1. Wow vilket underbart piratkort.
    Du är sååå duktig på att färglägga
    Trevlig helg

    SvaraRadera