Mina auktioner på Tradera

fredag 11 juli 2014

Vad gör man en varm juli dag?

Det är äntligen soligt och varmt. Men istället för att vara ute och skaffa lite färg så är jag i mitt scraprum i källan (där det är svalt och skönt). Hmm, konstig människa! Väl, liksom många andra i Svea Riket har allergi varit jobbigt i år. Man längtade efter sommar hela vinter och när det äntligen kom så... Väl, väl, jag ska ändå inte klaga. Jag älskar att scrappa så tråkigt har jag ju inte. Idag tänker jag visa en omklädd pärm.
 
 
Den här pärmen köpte jag för ett bra tag sedan. Rött, inte så tokigt men...
 
 
visst ser den roligare ut så här? Jag har använt papper från Webster page, Graphic 45 och Prima. Band och spets.
 
 
Innanför pärmen har jag använt papper från Graphic 45s "Secret Garden", älskar deras pappers kollektioner. Jag har sett deras nya kollektioner som ska släppas nu på CHA mässa. Åååå, håll i er. De är vackra och jag tappade hakan och hjärtan slog dubbla slag och någonstans hörde jag : "Vill ha, vill ha, vill ha..". Ja, ja, men tillbaka till min pärm. Har klippt ut kvinnan från ett papper från Prima (tror jag). Korset är stämpel från Vilda Stamps. Jag kände mig ganska nöjd med det och pärmen ska jag använda som en slags journal.
 
Det var allt för den här gången. Hoppas att ni har det gott och solar försiktigt!
 
Kram
Christine
 
Material: mönsterpapper - Graphic 45 Kollektion "Secret Garden", Prima och Webster Page
Stämpel från Vilda Stamps
Band, spets från Scrap Magic. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar