Mina auktioner på Tradera

tisdag 15 juli 2014

Dragspels album om livet

Hej! För en tid sedan såg jag ett sånt här dragspels album hos Grahpic 45. Fick idén att göra ett album med några av mina favoritpapper och stämplar. Det blev mer än 24 sidor! Här får ni se några bilder från albumet.
 
 
Så här ser det ut när det är stängd. Jag har använt mest papper från Graphic 45. Här ser ni svarta spetsband och charms från Scrap Magic.
 
 
Här ser ni bättre hur framsidan ser ut. Jag har klippt ur damen från ett äldre papper från Graphic 45. Annars har jag använt papper från G45s "Steampunk Spell kollektion". Pärlswirl, hörnmetall är också från Scrap Magic.
 
 
 
Jag har använt lock till en pizzakartong att göra stommen till albumet. Insidan och sidrygg ser ni här.
 
 
Använt en knapp som stopp på lilla boken när den är stängd.
 
 
 
Förstår ni varför jag kalla det för dragspels album?
 
 
Nu kommer några av mina favoritsidor ur albumet. Papper från Prima. Stämpel från Vilda Stamps. Kläder på tork och igelkotten är bilder från Beatrice Porter. Jag fick en påsa med flera bilder från BP för ett bra tag sedan. Kul att kunna använda de här.
 
 
Två sidor till med stämpel från "Lili of Valley". Textstämpel från Vilda Stamps. Bilder från BP. Gräs och myror dies från QK.
 
 
Två enklar sidor. Papper från Prima och Maja Design. Paret med golf klubba är bilder klippt ur Graphic 45 "Good Ol' Sport kollektion".
 
 
De här två sidor handlar om kärlek. Kärlek mellan ett par och syskonkärlek. Papper från Prima och Grahpic 45 "A Place in Time kollektion" och "Couture kollektion".
 
 
En bild från sidan när albumet är stängd. Vill ni se fler sidor från albumet kan ni klicka till min blogg och ta en titt. Hoppas att ni fick lite inspiration. Återstår bara att önska er en fortsatt fin sommar.
 
Kram
Christine
 
 
Material: Papper från Prima, Maja Design
Graphic 45 - "Couture", "Secret Garden", "Steampunk Spell", "A place in Time", "Good Ol' Sport"
Dekorationer: Spets, metallhörn, glitterlim, charms. Dies från QK, Marianne
Stämplar från: Vilda Stämps, Lili of Valley mfl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar