Mina auktioner på Tradera

tisdag 10 juni 2014

Stundenttags 2014




På fredag är det student och istället för kort gjorde jag tags.


Texten har jag skrivit ut från Skogstokiga. Plakat är en stämpel från Prick i form som tyvärr inte finns längre. Eftersom jag inte har foto på studenten som ska få den här tags tog jag en bild från Graphic 45s "Couture". Student mössa är också en stämpel från Prick i form.


På baksidan har jag använt lite spillpapper. Fickan med tags är från Graphic 45s "Secret Garden". Pianot har jag klippt ut från ett annat papper. Japp, det var allt för den här gången.
Vill bara "skryta" lite. Luftballongen som jag visade i förra inlägg blev utplockat och visas på "The paper crafting" - en skandinavisk net tidning. Jag blev jätte glad när jag fick mailen. Det höjde lite mitt självförtroende och det är aldrig fel.:) Önskar er en härlig sommar:)

Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar