Mina auktioner på Tradera

onsdag 18 juni 2014

Baby, baby, baby..

När jag var hos Sölvi i helgen för att fira systersonens student fick jag med mig massor fina papper som passar till att göra baby kort.
 
 
Kolla in dessa söta, vackra, fina papper! Serien heter "Tivoli" och det är papper för babyflickor och papper som passar till babypojkar.
 
 
Två dagar efter jag kom hem fick min väninnas dotter en son. Vad passar då bättre än att göra ett grattis kort med de fina pappren jag fick? Här är resultatet.
 
 
Inne i kortet.
 
 
Jag gjorde också ett kort för en flicka. Här har jag använt en textstämpel från Vilda Stamps.
 
 
 
Inne i kortet. Här har jag använt mönsterpapper som blev över från framsidan. Ett litet tag från Graphic 45s "Secret Garden". Jag har en annan projekt i tanken med dessa vackra papper. Det är sommar och jag tar det lugnt. Hoppas att ni gör det också.
 
Ha det gott och passar på att önskar er en
Glad Midsommar!
 
Kram
Christine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar