Mina auktioner på Tradera

torsdag 24 april 2014

Vackra tags med Couture

Hej på er!
 Det är torsdag. Inte min vanliga bloggar dag. Men eftersom nästa onsdag är jag upptagen och jag har svårt att hålla inne vad jag har gjort.... Häromdagen såg jag en video på Graphic 45s blogg. Det var faktisk en man, en av deras nye DT som visade hur man dekorera G45s egna tags. Jag blev så inspirerad att jag fick en idé och gjorde de här vackra tags med G45s kollektion Couture.
 
 
Har ni sett de nya pappret från Couture? Jag fullkomlig älskar dem. När jag gjorde dessa tags hade jag systrar i åtanken. 4 systrar och alla är olika och alla med sina talanger och gåvor.
 
 
Tänker inte visar hur alla fyra tags ser ut. Det skulle bli jätte lång inlägg. Alla fyra har ungefär samma upplägg. Tänker visa en av tagen här. I kollektionen är det 24 dubbelsidiga mönsterpapper. 2 av papper är bilder på ena sidan och på andra sidan finns det plats att skriva några rader. Jag tycker det är synd att använda bara en sida så jag har gjort tagen lite som en bok.
 
 
Förstår ni vad jag menar? Visst är baksidan för fint att inte visa? Den här tagen har jag tänkt på en speciell person som är talangfull på många sätt. Hon spelar, sjunger, scrappar och hon är även jätte duktig på att sy. Därav har jag valt papper med klädskiss. Dekorerad med lite knappar, dragkedja, en bit spets...
 
 
 
I lilla ficka har jag en tag och den är från G45s kollektion "Secret Garden".
 
 
På baksidan vill jag visa en annan av hennes intresse. Trädgård. Ja, ja, hon älskar och är duktig med växter. Har använt en peel off snöflinger klistermärker eftersom hon fyller år i februari och det kan snöa i februari. Vem denne talangfulle person jag tänkte på? Ha, ha, det kan ni väl gissa.
Hoppas att ni fick lite inspiration att göra era tags och ge bort. Om ni vill så ses vi igen om två veckor och då har jag ett annat Project att visa upp. Må så gott!
 
Kram
Christine
 
Material: Papper - huvudsakligen från Graphic 45s "Couture".
Dekorationer: Blommor, blad - en stans, halvpärlor, peel off, knappar, spets och band, charms.
Fjärilar är stansar från NS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar