Mina auktioner på Tradera

onsdag 16 april 2014

Kusin tavlor med Conture

Hej och god onsdag! Har ni sett vad Sölvi har tagit hem? Mera papperskollektioner från Graphic 45!!! Me like. Me love. Med anledning av det vill jag visa två tavlor jag gjort till kusinerna Gräns-Schärfer. Jag har valt papper från G45s kollektion "Conture".
 
 
 
Så här ser tavlan som kusin Gräns fick.
 
 
En liten närbild. Som vanligt innehåller kollektionen 24 mönsterpapper. 2 av varje mönster. Det finns ark med många små bilder och jag valde en av dessa här.
 
 
Kusinen Schärfer fick den här. Layout i båda tavlor är samma. Texten har jag skrivit av från FB. Min man påpekade för mig att jag skrev fel på ett ord. Kan ni se vilket?
 
 
En något suddigt närbild. Sorry. Jag älskar den här kollektionen. Tjejerna blev faktiskt glada över tavlan.
 
 
Med det här kortet vill jag avsluta dagens inlägg och passa på att önska er alla
 
En
GLAD PÅSK!
 
 
Kram
Christine
 
 
Material: Papper - Graphic 45 "Conture", 6x6 papper från Prima
Halvpärlor, ägg är stämpel från Docraft, fjärilar är stansar från NS, gräs och myror dies från QK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar