Mina auktioner på Tradera

onsdag 26 mars 2014

A4 mönsterpapper

Hej!
Tänkte göra ett kort inlägg. Jag har börjat på en kurs och fick massa papper. Hittade en vit pärm och har dessa papper i. Men pärmen såg så tråkigt ut så jag klädd den med de vackra mönsterpapper som Sölvi har skaffat hem. A4 format på dessa papper var perfekt till pärmen.
 
 
 
Jag har bara klädd om framsidan. Här har jag ett vackert A4 mönsterpapper som grund. Sedan har jag skrivit ut en text av Nelson Mandela, en textstämpel från Tim Holz. Några små tags från Graphic 45.
 
 
 
Insidan på pärmen har jag valt ett annat A4 mönsterpapper. Jag gjorde en ficka där jag kan stoppa i några tags som jag kan anteckna några tips, tankar mm. Det var det lilla. På fredag åker jag till Sölvi och scrapträff. Jippi! Vad kul det ska bli. Jag har lite saker att visa, tävlingar och kanske något nytt! Ha det gott och jag träffa några av er snart.
 
Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar