Mina auktioner på Tradera

onsdag 12 mars 2014

Brevlåda för kärleks...

meddelande. God onsdag! Ja, vad sägs om att ha en brevlåda som man lägger i små, små kärlekslapp, inbjuda, överraskningar? Jag är hopplös glad i överraskningar. Både att ge och att ta emot. För någon veckor sedan var jag i Göteborg och tittade in hos Panduro. När jag såg den här söta lilla brevlådan kunde jag bara inte låta bli att ta med den hem. (Jag får förstås köpa den)
 
 
Den är helt vit och är 16x21x6cm stor.
 
 
 
Efter make over ser den ut så här . Jag har först chalkad hela låda med distress, vintage photo. Sedan har jag använt tre A4 mönsterpapper som jag fick i DT paketet. Jag har också använt den söta stämpeln med blomsterflicka, färglagd med Faber Castell penoor. Papper från Graphic 45s kollektion "Conture" och "A Place in time".
 
 
 
Visst är det lilla tagen feminint?
 
 
Den ena sidan har jag dekorerat med papper från G45s "Steampunk Spell".
 
 
Den andra sidan med papper från flera olika kollektioner från G45.
 
 
Innanför locket.
 
 
Baksidan tycker jag räcker med det här fina vackra papper.
 
 
 
Tanken med brevlådan är att min man kan lägga i små, små överraskningar till mig. Varför? Jo, för kanske 2 år sedan köpte jag brevlådan på bilden. Jag klädd om den och gav den till min man. I den hittar han små, små överraskningar från mig. Nu är det dags för honom att överraska mig lite nu och då tycker jag.
 
Hoppas att ni har fått lite inspiration. Våren verkar har kommit tidigt i år och vinter har "gått" vilsen. Själv ska jag vår städa hela huset. Särskilt mitt scrapbord. När man inte hitta saker är det hög tid att städa. Har flera projekter som väntar på att påbörjas.
 
Ha det gott och njut när solen skiner!
 
Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar