Mina auktioner på Tradera

tisdag 4 mars 2014

Året som har varit.

Hej!

Äntligen har jag tagit mig tid till att samla ihop mina alster från 2013. Har inte haft tid eller ork till att lägga upp förra året så nu visar jag upp allt på en gång.

2013 blev för mig ett riktigt roligt scrap år, önskade bara att mer tid och ork fanns.

Det började i juni början av semestern dagarna efter scraptäffen, jag blir alltid så väldigt inspirerade av alla på träffen. Jag gjorde en receptbok till min kollega och väns dotter. Hon förser oss ofta med sina goda bakverk och då tänkte jag att hon behöver nog en receptbok och så här blev den.




Papperna är från bl.a. Cup cake, Floral pavillion, Rose Garden och annat i min samling. Koppen och förkläde ritade med fri hand och det blev som det blev. Det blev väldigt väldigt många sidor och allt bands ihop med Bind-it-all.

Maja har en lilla syster som heter Moa och hon fick ett litet album som såg ut så här.




 Som ni ser blev det några sidor och tyvärr får jag inte plats att visa alla. Mesta av papperna är utgångna papper från DCWV, Dovecraft och annat spillpapper. Har gjort detta kort-album flera gånger, den är lätt och smidig och man får plats mycket.

Vet inte hur långa inlägg man kan göra men jag passar på nu när jag ändå har fått tummen ur.
I slutet på sommaren fick jag ett beställningsjobb, vilket jag egentligen har slutat med men eftersom det var från en elev och kompis till sonen så jag hade svårt att neka.

Det blev ett födelsedagskort till hennes mamma. Detta kort blev jag riktigt nöjd med.

 Underbara stunder ville hon att det skulle stå på framsidan.
 Mycket papper från Kaisercraft, finns inte på webshop eller tradera eftersom det är 30x30 papper. De kan köpas endast på mina scrapträffar. Man kan maila också om man vill ha dessa oroligt vackra papperna.


Det är samma kort-album som Moas foto men med andra papper blev det något annat. Här gjorde jag en enklare variant.

Till sist vill jag visa ett födelsedags kort till min sons flickvän och med den vill jag avsluta med återblicken. Det var ett riktigt roligt scrap år och jag ser fram emot ett lika scrappigt år. Hoppas att det har varit lite inspiration och ögonfröjd med dessa vackra papperna.

 Papper från Graphic 45 piano, i bakgrund A4 papper Finnabair höstens nyhet från Prima.
 Gjorde ett kuvert som man kan stoppa en liten slant i, av samma Graphic 45 papper, använde hela det 30x30. På sidan 2 papper från Finnabair igen. Text från Kaisercrafts rubon, texten är på engelska och det står: "Be proud of how far you come. Have faith in how far you can go". Tycker det passar bra till en 18 åring. Mycket fina texter på den förpackningen, går att köpa på min webshop.
Tycker väldigt mycket om denna stämpel från Vilda stamps och använder den flitigt.

Nu har det kommit in nya papper och små stämplar från Prima, mesta finns på Tradera och webshopen.
Glöm inte scrapträffen sista helgen i mars, det blir det sista innan sommar, har en son som tar studenten så jag vill ta det lite lugnt med scrapträffar denna terminen.

Ses snart igen, ha det gott.

Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar