Mina auktioner på Tradera

tisdag 23 juli 2013

Skön sommar!

Hej på er alla!

Vilken sommar vi har! Det har dröjt ett tag men vilken underbar sommar!! Det är ju så varmt och soligt och då kan jag inte låta bli och vara ute och lapa sol. Men just nu är solen i moln då passar jag på med lite blogg. Min kära syster är ju på semester så ni får nöja er med mina alster denna gången.

Nej, jag har faktiskt lite bilder från vår juniscrapp och vi blev rätt många. Christine hade med sig många bra utmaningar med bl.a. kortvikning som ni får se här.

 Här är en kortviknings utmaning som Christine hittade i en scraptidning. En mycket enkel men superrolig vikning.
Här nedan kan ni se några glada scrapbarn.
Här sitter Christine själv, hon lärde bl.a. ut Stack the deck. Hon hade med sig visnings exemplar och det kan ni se lite på bordet. Annars kan ni gå till hennes eller gå till tidigare inlägg hos mig. Jag tyckte att det såg roligt och försökte jag med på detta. Det blev en födelsedags present till lillsyrran.

Det blev Boken om Tussan, hon hade precis skaffat sig en liten kanin så jag tänkte att ett album skulle passa bra. Jag tog i lite väl mycket med för många sidor, vilket jag inte rekommenderar med den första boken. Det var jobbigt med klistra och klistra särskilt om man har tids press. Det tog mig 6 dagar men jag hade väldigt roligt med detta, mesta dels av tiden.
Tyvärr har jag inte lärt mig hur man lägger upp film än men det ska komma, någon gång inom en inte alltför avlägsen framtid. Jag har i alla fall tagit en massa kort på detta album och det kommer jag och visa lite i taget nu ett par veckor framöver.

Nu ska jag ut och plantera lite blommor men vi hörs snart igen.

Soliga kramar från Sölvi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar