Mina auktioner på Tradera

tisdag 9 juli 2013

LO med Secret Garden

Hej på er! Jag antar att många av er har semester nu. Tid att scrappa och ta igen sig? Efter att ha visat er både album och kortvikning tänker jag visar ett LO jag gjort med de vackra papper från Graphic 45.
 
 
 
Jag har använt det första pappret i den här fina "Secret Garden" kollektionen. Blocken har 24 papper och 12 dubbelsidiga mönsterpapper. 2 av varje mönsterpapper så att man kan använda båda fram och baksidan. Blocken räcker till många härliga projekter såsom kort, LO, album mm
 
 
 
Den här LO är om min yngsta dotter. Här var hon ca 13 månader ung. Min man jobbade i trädgård och tösen skulle "hjälpa" till. Bakgrundspapper är från Pink Paiselee (?). Jag tror jag köpte den från Sölvi. Sedan har jag använt som sagt första papper från kollektionen nämnd ovan. Förr i världen skulle jag inte klippa "sönder" ett så vackert papper. Men efter att ha sett några, många av Graphic 45s videos lärde jag mig att använda ett papper på flera sätt. Här har jag klippt papper i tre delar som ni kan se på bilden.
 
 
 
Här har jag bara limmat sidkanterna och lämnat en ficka bakom staketet så jag kan stoppa i ett tag. Tag och de små bilderna är också från kollektionen.
 
 
 
 
Fjärilar är från kollektionen "Olde Curiosity". Jag älskar den här LO. Det är sommar, liv, doft, glädje...Hoppas att ni får lite inspiration. På söndag åker min familj och jag på semester. Så nästa vecka kommer Sölvi att blogga här. Vi ses igen om ett par veckor. Passar på att önskar er alla en skön semester tid.
 
Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar