Mina auktioner på Tradera

fredag 1 mars 2013

Lycka är...

Oooops, det är visst fredag idag och inte onsdag, min vanliga bloggar dag. Men bättre sent än aldrig tänkte jag. Har inte hunnit göra något nytt utan jag fortsätter att fylla sidorna i min "Lycko bok". 


Först ut den här sidan med den härliga bilden från Graphic 45 "Place in Time". När man tittar på bilden längtar man visst till sommar?  Bakgrundspapper är från Scrap Magic. Mönsterpapper med solrosor är även den från Graphic 45. Tags, den ene är från Graphic 45 "Olde Curiosity collection". Texten "Lycka är att...hjälpa andra se, förstå, lyckas, tro på framtiden." är hämtad från "Veckans peptalk" av Olof Röhlander (www.upphopp.se)


Sedan den här sidan. I just love it. Den blev färdig i förrgår. Ballerinan är en stämpel från Graphic 45. Jag stämplade det först på ett vit papper och sedan stämplat en gång till på ett mönsterpapper. Sedan klippte jag bara ut överdelen av balett klänning och klistrat på. Färglagd med Pro Maker och Faber Castells färgpennor. Texten är en stämpel från Tim Holz. Älskar "min ballerina" och texten. Det betyder mycket för mig. 

Det var allt för den här veckan. Har spännande saker på gång ....Jag kan tyvärr inte berätta det än. Men hoppas att ni fick lite inspiration och om ni vill så "ses" vi nästa vecka. 

Sköt om er och önskar er en härlig helg!

Kram
Chrisitine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar