Mina auktioner på Tradera

tisdag 26 mars 2013

Efter Scrapträff...

I helgen fick jag vara med på Scrapträff som Sölvi anordnade. Fick träffa båda gamla och nya ansikte. Alltid roligt att ses och jag hade svårt att slita mig ifrån träffen i söndags. Var tvungen att åka tidigare. Med mig hem hade jag "en hel kista" med uppmuntrande ord från dessa trevliga och kreativa damer/tjejer. Tack för alla goda ord ni gav mig. De ska jag ta fram de dagar då scraplusten gömma sig bakom värk....Men förutom goda ord hade jag också med sig hem....



vackra papper. Jag som är galen i papper måste bara köpa med mig dessa vackra papper.
Här är det bl a papper från Bo Bunny, Webster's Page m fl


Mera papper, här längst fram ett papper från min absoluta favorit Graphic 45 och Pion Design.



Ett antal papper i storlek 6x6" nyheter från bl a Dovecraft, fina, söta charms...



och till min familjs "skräck" ser vårt matbord ut så här. Min yngsta dotter suckade "ÅÅåå, nu blir matbordet ockuperad i en månad..." Nej, inte den här gången. För jag/vi får fin besök på fredag då Sölvi med familj kommer och hälsa på. Många idéer i huvud...... Förhoppningsvis har jag något nytt att visa nästa onsdag. Men fram tills dess..

Tack än en gång till Sölvi och alla ni som deltog för en härlig scraphelg och hoppas vi ses i juni. 

Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar