Mina auktioner på Tradera

onsdag 6 mars 2013

Dance in the rain

God onsdag! Nu är vi i mars månad. Igår fick jag de första vår känsla. Dels såg jag de första fågel skådare på vägen hem och sedan hörde jag fågel kvittrade om vårens ankomst....Även om det är kallt idag och minus grader så känner jag mig hoppfullt om varmens återkomst.

I lördags fyllde en vän år och till hennes födelsedag gjorde jag det här kortet.



Det vackra papper är från "Prima Marketing", Nature Garden Collection. Den vackra ballerina stämpeln från Graphic 45. Jag har stämplat den på ett mönster papper och klippt bara ut linnet och klistrat sedan på ett vitt  papper där jag redan har stämplat i helfigur. Färglagd sedan med Pro Marker och färgpennor från Faber Castell. Texten är utklippt från ett papper av Graphic 45. Använt dies från spellbinders. Fjärilar har jag använt en punch från NS och klippt från papper från Graphic 45. Blommor och swirl.




Inne i kortet har jag använt en text stämpel från Tim Holz. "Life is not about waiting till the storm to past but leaning to dance in the rain". Dessa ord är just nu min favorit citat. Ballerina skor i hörnet är också stämpel från Graphic 45 liksom den lilla frimärket i hörnet. Stämpeln med söta nalle är från Fizzy Moon.  Min vän blev glad för kortet och då blev jag glad. Hoppas att ni fick också lite glädje att titta in här. Glädje och inspiration till att scrappa. Det önskar jag er i massor.

Kram
Christine

Material jag använt: Papper - Prima Marketing, Graphic 45
Stämplar- Graphic 45, Fizzy Moon, Tim Holz
Dies-Spellbinder
Punch- Nellie S
Swirl, blommor och övriga dekorationer finns även dem hos Scrap Magic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar