Mina auktioner på Tradera

onsdag 24 oktober 2012

Mini julkalender

Idag blir det en inlägg med många bilder. Jag har länge tänkt göra en sån julkalender men vågade inte. Ni har säkert också sett det på olika bloggar. Den här gjorde jag igår och är ca 12x12x9. Det var inte så svårt som jag trodde men kräver en del tid.




Här ser ni min mini julkalender. 




Här har jag använt 3D märker, peel off märker, julblomma, blad, brads...




Ber om ursäkt för de suddiga bilder.









Det är en snögubbe med en liten katt på den lilla bilden till vänster och en fågel i den högra bilden. 






I de små lådorna kan man lägga i små godisar eller smycke. Man kan väl också lägga i pengar. 
Kände mig faktiskt ganska nöjd över det. Hoppas att ni fick lite inspiration.

På fredag kommer jag till Vetlanda. Längtar riktigt till scrapträffen och scrapar tillsammans med trevliga, kreativa damer. Hoppas att vi ses. Har du inte anmält dig än så är det inte för sent. Det finns visst några platser kvar. 

Kram
Christine


Allt material jag använt till julkalendern är från Scrap Magic.

1 kommentar: