Mina auktioner på Tradera

onsdag 17 oktober 2012

Ljus, ljus, ljus

Hej! Nu är det onsdag o snart har ännu en vecka gått. Tiden verkar rinner iväg. Idag tänker jag visa handstämplat ljus.





Först ut dessa tre. Ok, alla tre har inte handstämplat motiv. Det längst till höger har jag stämplat med en guldfärgad stämpel dyna  Tyvärr blev det inte så tydlig. Efter det tog jag papper istället. Ljuset i mitten har jag först en cardstock och använt en kantstans från MS. Sedan det fina mönsterpapper med pepparkakshjärter från Scrap Magic. Stämpeln "God Jul" är från Vilda Stamps. Jag har även använt peel off klistermärker. 




Här är det två små ljus. Det ene har jag stämplat och det andra har jag papper rund. Även här har jag använt kantstans från MS. 




Baksidan av ljusen. Hoppas att ni får lite inspiration.

Kram
Christine


Material: Stämplar från Reprint, Vilda Stamps
Mönsterpapper från Scrap Magic
Kantstans från MS 
Peel off klistermärker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar