Mina auktioner på Tradera

söndag 11 september 2011

Nyheter!!

Hej!

Tack Christine för den fina asken!

Nu har det kommit in lite nyheter i affären och på Tradera. Hoppas att ni blir scrapsugna. Det har börjat komma in anmälningar till scrapsöndag. Vill passa på och göra lite reklam för detta. Anmäl er via mail eller i affären.

Första träffen blir SÖNDAGEN DEN  25 SEPT KL.14-18. VARMT VÄLKOMNA!!

Magnoliatidning har kommit och med den beställningen tog jag hem lite stans.

Papper från Tim Holtz, Inkido, DCWV och First Edition.
Japp, julpapper har kommit in och de är så fina både från Fizzy Moon och First Edition.

Ja, idag börjar försäljning på julsaker på allvar, på tradera alltså.
Tänkte att för en gång skull börja i tid.
Kanske jag hinner skicka julkorten på denna sidan av julen


Hoppas att vi kommer träffas på scrapträffen.

Höll på glömma en sak, nya öppettider i affären. Nu har vi bara öppet på torsdagar kl-14-18 och lördagar kl.10-14 och ibland fredagar. Det är p.g.a. hälsan och jobb som vi måste begränsa öppettiderna men jag kommer har öppet på scrapsöndagarna.

Ha en supertrevlig vecka och nästa vecka kommer ni få träffa DT för september.

Sölvi

2 kommentarer:

  1. Åååå, jag vill ha. Så mycket fina o söta saker. Min beställning kommer per mail, Sölvi! Vill också komma till scrap söndag. Men jag är tyvärr upptagen den söndag (stor suck!!) Ha en skön vecka du med, kära syster min.

    Kram
    Christine

    SvaraRadera