Mina auktioner på Tradera

lördag 17 september 2011

Kalas dags?

Hej, idag är det lördag o det är dags för mig att göra ett nytt inlägg. Här nedan ser ni ett rosa födelsedagskort. Det gjorde jag för några dagar sedan.


Pappret o band är från Scrap Magic. De söta stämplar jag använt här fick jag av Sölvi. När hon var i London köpte hon med sig en scrapbooking tidning därifrån. Med i tidningen var det ett set clearstamps med tea party motiv. Hade velat göra kort med de stämplarna läng men hade inte haft tid. Nu äntligen!


 Inne i kortet. Även här är stämplarna från samma clearstamps set. Ett ganska enkelt kort. Roligt att färlägga. Jag har använt både Promarker o LePlume pennor. Det var allt för idag.

Kram
Christine

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilket jättefint kalaskort!!

    Underbara stämplar som man blir glad av!!

    SvaraRadera