Mina auktioner på Tradera

torsdag 8 september 2011

En vintage ask

Hej, idag är det min tur att göra ett inlägg. För några veckor sedan gjorde jag en tea lights ask i vintage stil. Den söta, vackra vintage bild är från Pion Design. Papper, blommor, blad, halv pärlor, peel off hörn mm hittar ni hos Sölvi.


På insidan har jag använt spillbinder. Textstämpeln köpte jag på Pappersbiten.

Istället för värmeljus har jag lagd dit en läppstift, en läppglans o en lip liner. Skulle det inte vara en fin present till någon man tycker om?


 Det var ett kort inlägg. Hoppas att ni fick lite inspiration o glöm inte att anmäla er till scrap träff i slutet av månad. Önskar att jag kunde komma. Ha en fantastisk helg o tack för att ni titta in här.

Kram
Christine

1 kommentar:

  1. ljuvlig ask!!
    gissar att det tar lite tid att göra,men vad gör det när det blir så jättefint!!

    SvaraRadera