Mina auktioner på Tradera

fredag 5 augusti 2011

Här kommer det lite nytt!

Hej på er!

Jag har haft besök i 2 veckor och det har varit mycket matlagning och bärplockning och hundpromenader. Så nu har jag äntligen fått tid över till bloggen. Jag ligger lite efter men tänkte att jag lägger upp resten av mina alster ändå så presenterar jag augusti DT imorgon kväll.


Först ännu mer charms till affären och på tradera. Har även införskaffat lite kedjor som man kan hänga upp sina charms. Finns i guld, silver, brons, nickel och svart.



Fina stämplar från Inkido.


Här är ett grattis kort med papper från First Edition serien:
Daydream
Desert blooms
Stämplar från Magnolia, fjärilstämpel från Tingtura.
Övrig dekoration från Scrapmagic.
Vill bara visa baksidan, blompapper från Desert blooms.


Ett kort med stämpel och papper från Fizzy Moon.
Övrig dekoration från Scrapmagic.

Ett bröllopskort med olika höjder. Papper från First Edition - Summerbreeze. Stämpel från Vilda.
Stans från Martha Stewert, övrig dekoration Scrapmagic.

Ett bröllopskort till men i svart/vitt. Astrid sa att det var inne med svart/vita brudklänningar.
Då tänkte jag varför inte göra ett kort som matchar klänningen.
Stämpel från Lily of Vally, papper från Street Lace DCWV.

Här inne har jg klippt ut hjärtan, använt självhäftande mesh. Gjort pärlband och använt en fjärilstans från MS.

Detta var vad jag hade för denna gången och i helgen kommer jag presentera månads DT.

Ha det gott så länge.

Sölvi 

1 kommentar:

  1. ojojoj såå mycket fint du visar både i dekorationer, stämplar och fina kort

    SvaraRadera