Mina auktioner på Tradera

lördag 27 augusti 2011

Charms, härliga charms

Hej, God lördagsmorgon. Nu är det dags för mig att göra ett inlägg här. För några veckor sedan var jag hos Sölvi o köpte med mig en hel hög med charms. De är bara så fina, söta att jag inte kunde välja. Girig som jag är så köpte jag hela 134 st!! Ja, jag vet, men om ni ta en titt här så förstår ni varför jag fick en sån ha begär.




Det ni ser här ovan är ju bara en liten del av charms hon har. Vill ni se mer av de charms jag köpte får ni gärna klicka in på min blogg Stampeltokig. Där har jag visat i ett tidigare inlägg alla de charms jag köpte.



Väl hemma då kunde jag inte låta bli att fixa något med dessa charms. Gjorde då snabbt två armband med de mocka band jag hade. En i blått till min son o en i rosa till hans fästmö.


Sedan hittade jag ett silver kedja i min smycke verktygslåda o då kunde jag inte låta bli att göra ett armband till. Det var lite plirrigt. Eftersom hålet i länken är så putte små. Ögonen gick nästan i kors på mig att få in de små ringarna. Men till slut fick jag färdigt den.



Armbandet fick min yngsta dotter. Va tycks? Det finns så många användsområde man kan göra med dessa. Man kan göra smycker, ha dem på kort el dekorera ens LO. Fantasin är det som sätte gräns. Vill ni ha några av dessa charms så maila Sölvi. De såldes snabbt slut förra gången hon hade det. Så skynda på.

Tack för att ni titta in o önskar er alla en trevlig helg!

Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar