Mina auktioner på Tradera

torsdag 28 juli 2011

Nerver-ending-card

Hej!

Nu är jag hemma igen efter en underbar rolig vecka i London. Lite molnigt men vad gör det när man kan vara inomhus och shoppa eller gå på museum och på musikal. Lite scraptidningar blev det förstås. Rekommendera det varmt att köpa scraptidningar i England mycket billigare och mer, mycket mer och välja på.

Nog om semestern, nu är jag tillbaks till verkligheten och börjar komma ikapp allt som låg efter, t.ex bloggadet.

Idag blir det ett kort, ett never-ending-card igen jag passade på göra ett till när jag ändå har lärt mig något nytt. Hoppas att det är någon fler som vill prova på detta.


Stämplar från Magnolia miniworld och texten är från Skogstokig, papper från First Edtions Summer Brezze
Använt spellbinder scallop circle och fjärilstans från Cherry Lynns.  

Stämpeln från Lily of the Vally, text stämpel från YouDo, tags stans från Magnolia, papper samma som ovan.

Stämpeln minns jag inte riktigt var jag köpte men texten är från Skogstokig. Spellbinder label fourteen, tror jag

Magnolia ministämpeln, Fjälrilstans från QK och spellbinder scallop oval. Samma papper rakt igenom, det är dubbeltsidigt så slipper man dekorera så mycket. Har målat med promakers på alla stämplar och använt lite MCP teknik. Är fortfarande på nybörjar stadiet men skam den som ger sig. 

Ska lägga upp lite nyheter så snart jag kan samt lite mer kort. Sedan är augusti här och då för ni träffa en ny månads DT från Vetlanda. Det kommer en hel del spännande framöver.

Ha det gott nu!

Sölvi

2 kommentarer:

  1. Snyggt kort.
    Spännande att se vad som kommer att ske

    SvaraRadera
  2. vilken rolig ide på kort!
    Du får visa vikningen någon gång..
    söta stämplar som dekoration!
    Stämplarna från Lily of the Vally är så ljuvliga,har du att sälja i butiken?

    sommarkram!!

    SvaraRadera