Mina auktioner på Tradera

tisdag 5 juli 2011

Nyheter!

Hej på er alla!

Hoppas att ni som har semester har det bra, själv har jag fått sån skaparlust, helt otroligt roligt. Det har varit dåligt med det under hela våren, har nog bara orkat scrappa när nöden krävde men nu har jag gjort 6 kort på 2 veckor!! Wow, ett rekord för att vara jag. så det ska bli kul att få visa upp dem här. Nu hoppas jag att ni blev lite nyfikna.

Men först vill jag visa lite nyheter som jag har fått in.

Nu finns det fina enfärgade papper med vågiga kanter i cardstock. Vita kort med vågiga kanter i 2 storlekar. Hela serien från Docraft - Especially for you, 26 st 15x15 papper. Matchande söta nallestämplar i trä. Brads i kvadrat samt fjärilar.


Nya clear stamps från YouDo med svenska texter.


Imorgon kommer Astrid och då ska vi scrappa mera kort. Jag kommer även lägga upp månadens första kort.
Så titta gärna in om du har lust.

Ha det gott.

Sölvi

1 kommentar:

  1. Härligt med nyheter och kul när skaparlusten kommer tillbaka

    SvaraRadera