Mina auktioner på Tradera

torsdag 7 juli 2011

Ett födelsedags kort

Hej på er alla!

Hade ju tänkt lägga upp ett kort igår kväll men jag och Astrid hade så roligt med scrappingen så jag glömde bort det. Gjorde fantastiskt nog hela två stycken kort.

Men idag ska jag visa ett kort som jag gjorde för ett par veckor sen till en underbar vän. Ett födelsedagskort med stansade kanter och olika höjder. Blev ganska nöjd, såg ett liknade på Lilly of Vally´s hemsida, det med stansa runt kom jag på själv. Använde en Martha Stewart stans, stämplar som jag köpte för längesen och har glömt vart, det mesta av dekorationer från Scrapmagic. Papper från sommarens nyhet Summer Breeze - First Edition, så underbara papper med glitter, finns och köpa på Tradera, hela serien.


Ja, det var allt för idag nästa gång blir det ett never-ending-card. Ha det så skönt i värmen.

Varma hälsningar.
Sölvi

1 kommentar:

  1. Wow, det var ett helt underbar vackert kort! Way to go sister! Vi måste ses o scrapa ihop. Jag vill lära mig. Du har all anledning att vara nöjd!

    Kram
    Christine

    SvaraRadera