Mina auktioner på Tradera

tisdag 22 augusti 2017

Friendship card

Hej1
För två veckor sedan åkte mina barn med Sölvi och hennes familj till London. Med sig hem hade mina barn den här tidningen som Sölvi köpte till mig.
 
 
Med i tidningen finns det ett set dies och när jag såg det kom jag direkt ihåg...
 
 
det här stämpelsetet som Sölvi hade för några år sedan. "Woodland Folk" från Docrafts.
 
 
Det blev det här vänskapskort. Bakgrundspapper är bland de nya papperskollektion Sölvi tog hem. Igelkotten är från dies i tidningen och jag har stansat ut det på de glittriga papper som finns hos Scrap Magic. Hörnet är också från en av dies som följde med i tidningen.
 
 
Här har jag använt stämplar från Vilda Stamps (de söta svamphusen).
 
 
Baksidan ser så här enkelt ut. Det är allt för den här gången.
Tack att du titta in här.
 
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar