Mina auktioner på Tradera

torsdag 8 juni 2017

Kortalbum

Hej! Äntligen kan jag visa det fina kortalbum jag gjort med många av de fina papper Sölvi tog hem. Det här vikningen såg jag på en scrapbooking grupp på FB. Kom inte ihåg vilken och vem som lade upp den. Hon gjorde flera stycken och jag måste bara prova.
 
 
Så här såg det ut som stängd. Inget konstigt eller hur? Ett 15x15 kort...
 
 
Så börjar man vikar upp den ena sidan....
 
 
så en till...
 
 
och en till....
 
 
och en till....ni förstår varför jag döpte kortet till kortalbum. Alla mösterpapper som jag använt här kom från Scrap Magic och de är i storlek 6x6 inches (ca 17x17cm).
 
 
Baksidan. Tagen med kaffekoppen är från min privata pappershög. Jag visste inte hur jag skulle dekorera kortalbumet eftersom jag visste inte vem mottagare är. Så kortalbumet har fått lägga vid sidan. Men nu har jag fått en mottagare och det är färdig dekorerad. Det skulle bli ett väldigt långt inlägg så jag återkommer med det färdig dekorerade kortalbumet vid nästa inlägg.
 
Tack för att du tittar in här och vi "ses" snart igen:)
 
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar