Mina auktioner på Tradera

måndag 3 oktober 2016

Alice låda

Hej!
Dags att göra ett inlägg här. Häromdagen klädde jag om en låda. All papper är från Graphic 45s "Hallowe'en in Wonderland Collection". Lådan var från början i beige och jag målade först alla kanter med svart akrylfärg. Sedan klädde jag in hela lådan med nämnda papperskollektionen.
 
 
 
 
Locket har jag jobbat mest med. Ville skapa skogen dit Alice kom.
 
 
En av min favorit i berättelsen är hattmakaren. Den lilla hatten gjorde jag efter att jag såg filmen med Johnny Depp som den färgglada hattmakaren. Nu kom den till användning. De små bären fick jag av Sölvi i DT paketet. De passade jätte bra här.
 
 
 
 
En närbild på de fina frostiga bär som Sölvi har tagit hem.
 
 
Små charms hittar ni också hos Sölvi.
 
 
Jag klädde in även insidan av lådan. Men jag är inte riktigt färdig med innehållet. Höst och värk i kroppen ökar. Så i mån av ork så ska jag fortsätta att "jobba" med lådan. Förhoppningsvis ska det inte dröja alltför länge innan nästa inlägg.
 
Tack för att ni titta in här. Bär och charms, blommor och blad hittar på http://scrapmagic.selloshop.se Önskar er en härlig höst och scrapar glädje!
 
Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar