Mina auktioner på Tradera

måndag 30 mars 2015

Helgens härliga scrapträff

Hej, idag är det grått och regnigt så jag passar på att visa upp några saker jag hann med under helgens scrapträff. Som vanligt var det alltid välorganiserad av Sölvi och att få träffa de andra glada, kreativa damer gjorde träffen till en glad dag.
 
 
Det var så många vackra papper och jag hade jätte svårt att inte köpa med mig fler. När jag såg den här serien av papper om hav, strand...jag hörde nästan måsarnas skrik, havsdoft och solvarme... Min man och jag ska ut på husvagnssemester i sommar så jag gjorde en inköpslista som vi kan ha på kylskåpsdörren.
 
 
Jag älskar bara de här papper och kunde inte låta bli att köpa ännu fler... passar så bra att göra recepts album...
 
 
Vi hade ingen tävling under träffen den här gången. Men själv fick jag en liten utmaning av Sölvi. Hon gav mig den här vackra bilden med tjejen och sa "du kan göra nånting utav den.." Först tänkte jag göra ett bokmärke. Men så kom jag på en notebook jag hade med mig. Noteboken hade en mörkgrön pärm. Inte alls min färg. Jag klädde om boken med de vackra papper och använder bilden som omslagsbild och det blev så här fin.
 
Under träffen pratade vi om sommar scrap maraton. Det blir under juni månad. Håll utkik här för mer information.
 
Nu återstår för mig att önska er alla En härlig och glad Påsk.
 
Kram
Christine
 
Material: Mönsterpapper finns hos Scrap Magic. Jag är jätte imponerad av att Sölvi kan alla namn på dessa pappersserier. Själv kom jag inte ens ihåg att fråga och skriva upp. Men undrar ni kan ni bara maila till Sölvi så svara hon så fort hon kan. Den här veckan är hon dock på semester.
Små charms jag använde här hittar ni också hos Scrap Magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar