Mina auktioner på Tradera

torsdag 12 mars 2015

Bokbox

Hej! Det är onsdag och jag tänker visa er en bokbox jag såg på YouTube. Verkar nästan som att jag har övergivit korttillverkning. Inte riktigt men tycker det är roligt att prova något nytt.
 
 
Till stommen har jag använt en tjockare cardstock. Storlek kan man nog bestämma själv. Lite svårt att förklara hur jag gjorde. Vill ni kan ni söka på Youtube/scrapbooking/graphic 45 bokbox tutorial. Jag har inte länken dit. Men skriv in ovanstående på sök så kommer det säkert upp videos som ni kan kolla på.
 
 
Klädd det med papper från Graphic 45 "Typography kollektion".
 
 
Framsidan.
 
 
Gjorde en till som är mindre.
 
 
 
 
Som ni ser gjorde jag fler i olika höjd. (Ni får ursäkta kvalitet på bilden. Det visar sig att linsen i min kamera är på väg att gå sönder.)
 
 
En bild ovanifrån. Jätte bra att ha små böcker, tags i. Hoppas att ni fick lite inspiration.
 
Kram
Christine
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar