Mina auktioner på Tradera

fredag 9 maj 2014

Student kort med cykel dies

Förra veckan fyllde jag år. Enligt min yngsta dotter fyllde jag 30. (Yeah, I wish). Fick fin besök av Sölvi och min favorit systerdotter och jag blev överraskad med ett paket från Sölvi. I paketet gömde sig...
 
 
den här söta cykel diesen och 3 tejp rullar. Tejp rullar? Men inte vilka tejp rullar som helst. Det var spetstejp! Gissar vad glad jag blev och jag hade svårt att vänta med att använda dem. 
 
 
Först ut blev det ett manlig kort. De små vindsnurrar har jag sett på Graphic 45s video. Jätte enkelt och lätt att göra. Jag har gjort de här tre med spillpapper. Har använt 3 stämplar av Tim Holz (tror jag). Stansat cykel två gånger. En gång med blått papper och en gång med rött. Ser ni att sadeln är rött?
 
 
Inne i kortet har jag stämplat med stämplar från Kajsa Kraft. Jag tänkte att man kan använda det som ett födelsedagskort eller ett kort till någon som ska ut och resa. Eller varför inte ett student kort?
 
 
Kort nr 2 är tänkt som ett studentkort. Här har jag använt lite papper från Graphic 45s "Couture kollektion" och bakgrundspapper är från Prima.
 
 
 
Inne i kortet har jag använt hörn från Peel off. Texten hade jag skrivit ut från Skogstokiga förra året. Här kan ni se de fina spets tejp jag fick. Visst är de fina? Här har jag också klippt ut en "ruta" från ett 6x6 papper från Prima. Jag älskar de här nya kollektioner från Prima. Nu har jag fler projekt som väntar och hoppas att ni fick lite inspiration den här gången. Passar på att önska er alla en härlig helg.
 
Kram
Christine
 
 
Material: Papper- Prima och Graphic 45 "Couture"
Stämplar: Tim Holz och privata stämplar
Dekorationer: Halvpärlor, peel off klistermärker, spets tejp
Dies: Cykel från Marianne och stans från NS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar