Mina auktioner på Tradera

lördag 15 februari 2014

Årets nyheter!

Hej alla kära läsare!

Jag har fått hem en hel del nyheter och jag måste ju visa upp dem här. Har t.o.m. tänkt till och lagt ihop dem i olika serier med matchande inslag.
 Här är en av årets mest vårliga serier. Den heter Me to you och här finns det papper i 15x15, söta stämplar, gems. 20 cm breda band i riktigt härliga vårfärger.
 Ber om ursäkt för den dåliga skärpan, hade lite för bråttom men det är serien Curiosity Corner en av Dovecrafts nyheter. Papper i 20x20, 15x15 samt matchande spets, doilies och trädekorationer.
 Egentligen är inte denna söta serien Lillibet någon nyhet men stämplarna är nya på Scrapmagic och den blåa garlangen.
Sist men inte minst denna helt underbara serie Santoro Mirabelle. Tyvärr var papperna i 15x15 slut men jag fick tag på A4 storleken och den blev jag helt kär i. Fantastiskt fina stämplar, har tagit hem 2 olika samt underbara fina pärlor och brads.

Allt kommer att finnas på webshopen eller Tradera och jag lägger in så fort jag hinner. Hoppas ni hittar något som ni gillar.

Livet blir inte alltid som man planerar, dels började jag första arbetsveckan med migrän och flunsan sedan har dottern blivit drabbad och gubben har också varit sjuk. Vill bara säga att jag har inte glömt mina återblickar så det ska jag försöka hinna med.

Mera nyheter är på väg in och 2014 kommer bli ett riktigt jubelår med 18 års, 50 års, 100 års samt min vokalensemble som firar 10 års jubileum. Allt detta kommer uppmärksammas på något sätt här på bloggen hoppas jag.

Tusen tack till Christine som fortsätter att inspirera och glädja oss med sina härliga alster.

Önskar alla en god söndag.

Sölvi

1 kommentar:

  1. Ajdå så jobbigt ni haft det med sjukdom och så..Hoppas ni alla mår bättre nu :)
    Ser att du fått hem så mycket fint!! vill ha allt :)
    Ser framemot nästa träff i mars,lite sugen på att scrappa nu!!
    Ha det bra!
    kram

    SvaraRadera