Mina auktioner på Tradera

måndag 19 augusti 2013

Fortsättningen kommer här!

Hej!

Tänk vad sommarn gick fort över! Första dagen på jobbet och det blev höst på en gång. Det är som med allt annat det ska gå fort och snabbt. Men inte med min blogg, nej här tar jag gott om tid på mig :)

Idag ska jag visa resten av Tussans bok och det blir nog många bilder. Min syster har fyllt boken med bilder och det skulle vara roligt att få visa upp den med innehåll men hon bor alldeles för långt bort.

 Här har jag gjort ett mini album i albumet. Man kan lyft upp de två flikarna och på dem kan man sätta dit foto eller skriva något. Längst fram stansade jag ut med spellbinders scallop oval och stämplat en text på engelska. Stämpel och hjärtpapperet finns och köpa på min sida på Tradera. Pappret är från serien Rose gardens First Edition.
 Här det mesta spillpappet, mycket av papperna är från First Edition bl.a. New Leaf och Birdsong.
 Här finns en sidoflik som man först viker åt vänster sedan är det en sida som man viker uppåt.

 På dessa två sidor har jag använt 30x30 papper från MME. Dessa går att köpa på scrapkursen.
På höger sidan har jag rivit pappret så att de bli som två stor hörn. Vid det vänstra hörn har jag använt ett metallhörn.
 Jag fick en massa spets av en kompis förra året och jag hittade denna fina breda spets. Papper från bl.a. Graphic 45 French country och DCWV.
 Ännu mera flikar, jag har klippt papperna i olika längder och stansat ut med Tim Holtz On the edge dies. Sedan gjorde jag 2 hål/papper och satt fast eyelets. Tagit ett snöre genom alla hål på ena sidan och gjorde så med andra sidan. Sedan är det bara knyta.Papper från Graphic 45 French country, metalldekorationer och rhinstenar
 Här är kortvikningen som Christine har visat tidigare och jag har använt en M. Stewart stans till hörn och bård.
De små söta klädnypor är tyvärr slut för tillfälle men jag ska göra en beställning i september.

 Dessa är de 2 sista sidorna och här har jag använt papperspill och Rose garden, Birdsong. Den stora rosen har jag klippt ut från Rose garden serien på 15x15 och gjort en ficka. Hörndies från Cherry Lynn och Cuttlebug.
Här använde jag av de fina metallfotohörn i silver, de är mönstrad på båda på fram och baksida. Finns och köpa på webshopen.

Ja, det var detta album, jag har 3 till att visa upp, så fruktansvärt produktiv har jag nog aldrig varit. Det kommer även en hel del nyheter framöver. Massor med nya fina stämplar, papper och andra dekorationer från Kaisercraft. Mer papper i 15x15 från Prima, små clear stamps. Sedan är årets julpapperna på väg in i september så det kommer blir mycket nyheter att se fram emot.

Ha det gott under tiden.
Kram
Sölvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar