Mina auktioner på Tradera

tisdag 30 april 2013

Min Gate fold album del 1

Hej, jag vet det är tisdag idag och min blogga dag är onsdag. Men imorgon har jag inte tid så det blir en kort inlägg idag. Jag hade visst lovat visa en annorlunda vikning förra vecka. Men det blev bara ett enkelt vanligt dopkort. Idag, mina vänner ska jag visa ett så kallade "Gate Fold minialbum". Jag såg ett på You Tube och tyckte det var alldeles för mycket. Likväl gjorde jag ett fast det här är mitt eget sätt att vika. Många bilder så jag delar upp det i två ggr.



Albumet stängd. (Jag är inte riktigt färdigt med den än). Det ska hålla stängd med ett band på något sätt. Visar nästa vecka. 



Öppnar albumet en gång ser det så här ut. Mönster papper är från Webster Page och Graphic 45. Stämpel från Kajsa Kraft.



Öppnar man sidorna en gång till ser det ut så här. Albumet ska hålla om min barndom och mina föräldrar. Den ena sidan om min mamma och den andra sidan om min pappa.


"låser" man upp i mitten finns det flera sidor gömd under. Som sagt det är många detaljer och många bilder. Tog sin lilla tid att göra men väldigt roligt och man kan nog varierar på många sätt. Jag är inte riktigt färdig än så om ett par dagar ska jag visa fler bilder. Glöm inte att titta tillbaka då.

Önskar er en härlig Valborg.

kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar