Mina auktioner på Tradera

torsdag 14 februari 2013

Glad alla Hjärtans dag

Min bloggar dag är egentligen onsdag. Av två olika skäl så blev det torsdag den här veckan istället. Orsak 1. Förra veckan (kom inte ihåg vilken dag) kom min man in med posten och bland alla räkningar hittade jag ett litet paket till mig. "Men ett paket till mig?" utbrast jag. En blick på paketet så sa min man : " Du har väl beställt något scrap sak." "Nää, det har jag inte.." Ivrigt öppnade jag paketet och där hittade jag inte en, inte två men tre söta stämplar och ett antal vackra papper!! Det var mitt DT paket från Sölvi. Paketet fick jag nog i slutet av förra veckan. Fick genast en tanken vad jag skulle göra men det tog lite tid...2. Det jag ska visa passa jätte bra att göra det idag för det är...



Alla Hjärtans Dag idag!

Kortet har jag stansat ut med hjälp av spillbinder. Söta nalle är en av stämplar jag fick. Mönster papper och den lilla blommiga tagen var också med i paketet. Fjärilen är klippt från ett papper från Graphic 45.



Inne i kortet valde jag att stansat ut ett mindre hjärta med spillbinder. Ja, även det här fina papper var med i paketet. Lilla tagen på andra sidan är från Graphic 45 "Place in Time". Fjärilen och blomman har jag använt stansar från NS.



På baksidan har jag använt ett tag från Graphic 45 "Place in Time" istället för en egen stämpel som jag brukar annars göra. Hoppas ni tycker om det och önskar er alla en underbar dag.

Kram
Christine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar